Gyakran ismételt kérdések

Termékek

Használja a gumiabroncs keresőt.

Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind felszerelhetőek az autójára, de mindenképpen ellenőrizze le az autóján lévő méretet is.

Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind rászerelhetőek az autójára.

A legtöbb esetben valós, 10 percenként automatikusan frissül.

Kosár gomb csak a készleten lévő termékeknél van. Az aktuálisan készleten nem lévő termékekről érdeklődjön telefonon, e-mailen.

Nem, kizárólag új gumik és felnik értékesítésével foglalkozunk.

Nincs rá lehetőségünk. Mivel csak új gumi értékesítésével foglalkozunk, ezért a használtgumi beszámítását nem tudjuk megoldani.

4 darabnál nem. Nagy mennyiség esetén hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol tájékoztatjuk a lehetőségekről.

A darabszámok 4 darabra limitálva vannak. A 4+ azt jelenti, hogy 4 darabnál több van készleten.

Igen, annyi. Speciális árképzésünknek és a nagy mennyiség értékesítésnek köszönhetően, igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat kialakítani.

DOT szám (gyártási időpont)

Garantáljuk, hogy az abroncsok vadonatújak és friss gyártásúak. Az általunk forgalmazott abroncsok 2 éven belül készültek. Bizonyos kifutó mintázatok esetén elenyésző százalékban előfordulhat, hogy 2 évnél idősebb abroncsot szállítunk, ebben az esetben Önnek joga van elállni a vásárlástól és mi ingyen visszahozzuk Öntől az abroncsot.

A DOT garanciáról bővebben ide kattintva tájékozódhat.

Sajnos nem, sem telefonon, sem emailben. Jelenleg (2022.11.30) több mint 1.500.000 abroncs érhető el kínálatunkban. A gumiabroncsok terjedelmes mérete és tárolási módja miatt sem mi, sem a Partnereink nem tudják a pontos DOT számot abroncsonként, egyedileg kezelni.

A két (2) évnél idősebb abroncsokat (mivel fizikailag elkülönítve vannak tárolva) minden esetben megjelöljük DOT felirattal. Tehát, ha az Ön által kiválasztott abroncs nevének a végén nem szerepel a DOT felirat (és az adatlapján nem írjuk a gyártási számot) biztos lehet benne, hogy friss, új (2 évnél fiatalabb) abroncsot fog kapni, erre DOT garanciát is vállalunk.

Bővebben itt írtunk a DOT számról (gyártási idő).

Rendelés

Weboldalunkon keresztül.

Igen, minden esetben visszaigazoljuk a rendelését. (Ezt a kollégáink manuálisan végzik!)

Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor ellenőrizni.

Legtöbb abroncsunkat a GLS futárszolgálat szállítja. Legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a kapcsolatfelvételnek az e-mail küldés: [email protected]. Itt jelezheti, ha címmódosítást, vagy ütemezett kiszállítást szeretne kérni.
DPD: Ügyfélszolgálat: (+36 15) 01 62 00, (H: 7:00-19:00; K-P.: 8:00-18:00), e-mail: [email protected]
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: [email protected]

Aggodalomra semmi ok! A még fel nem szerelt abroncsokat ki tudjuk cserélni 1-2 munkanapon belül. Önnek csak annyit kell tennie, hogy jelzi felénk csereigényét a kapcsolatfelvétel űrlapunkon keresztül. Mi pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából, vagy elállhat a vásárlástól.

A Vevőknek a megrendelt termékek készhez vételétől számított 30 napon belül joguk van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a PICMAC Kft. köteles a Vevőnek a vételár teljes összegét visszafizetni, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül kell visszafizetni a vásárlónak a vételárat és a normál szállítási díjat, (ha volt ilyen), az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számítva.
Ön felelős a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ha Ön bármilyen okból kifolyólag nem tudja fenntartani megrendelését, de azt előre fizette, vagy átvette a terméket, de eláll a vásárlástól, megrendelte a terméket, előre fizette, de készlethiány miatt mi nem tudjuk küldeni, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amelyekről bővebben itt tájékozódhat: https://nano-tyre.hu/aszf

Bizonyos márkákat több beszállítótól is vásárolunk és ennek megfelelően más áron és más szállítási, szerelési feltételekkel tudjuk értékesíteni. Az ilyen abroncsokat a listában is külön megjelöljük.

Ha Ön kedvezményes vételárra jogosult, de a megrendelése teljesítésénél a kedvezmény nem lett levonva, haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül visszatérítjük az árkülönbözetet.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amelyekről bővebben itt tájékozódhat: https://nano-tyre.hu/aszf

30 napos elállás

A fel nem szerelt abroncsok esetében, amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem elégedett a megrendelt termékekkel, az átvételtől számított 30 naptári napon belül elállhat a vásárlástól. A 30 napon belüli termékvisszaküldés lehetősége részben lefedi a fogyasztók 14 napon belül gyakorolható elállási jogát. Az elállási jog gyakorlásának feltételeiért kérjük, kattintson ide.

Szállítás

Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor ellenőrizni.

Igen, Magyarország területén bárhova ki tudjuk szállítani.

Sajnos nincs, hétköznap 8 és 17 óra között van kiszállítás.

Legtöbb abroncsunkat a GLS futárszolgálat szállítja. Legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a kapcsolatfelvételnek az e-mail küldés: [email protected]. Itt jelezheti, ha címmódosítást, vagy ütemezett kiszállítást szeretne kérni.
DPD: Ügyfélszolgálat: (+36 15) 01 62 00, (H: 7:00-19:00; K-P.: 8:00-18:00), e-mail: [email protected]
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: [email protected]

Sajnos személyes átvételre nincs lehetőség

Fizetés

Utánvéttel a szállítónak - Ez esetben 290 Ft tranzakciós díjat számítunk fel - , Bankkártyával, előreutalással, vagy személyes átvétel esetén készpénzzel a termékek átvételekor.

Természetesen igen.

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "Most bankkártyával" feliratra kattintsanak és a megjelenő lehetőségek közzül az "Online bankkártyás fizetés" válasszák, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Garancia

A garancia időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

Hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon egy e-mailt a problémáról és mi útbaigazítjuk.

Árukereső vélemények

GY.I.K.

Elakadt? Kérdése van? Valami nem egyértelmű? Jöjjön nézze meg hátha mást is érdekelt már a kérdése

Gyakran Ismételt Kérdések

Megbízható bolt

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

A NANO-tyre az Árukereső minősített webáruháza

Vedd a neten

vedd a neten logo ecommerce logo kicsi